viernes, 9 de noviembre de 2012

MAGOSTO 2012

Por fin chegou o magosto. Este ano"copieteamos" a castaña  tan fermosa que o curso pasado nos trouxeron os alumnos e as profes do cole Terra de Ferrol. Pasámolo xenial cosendo (Que ben cose Alex!!!). As castañas estaban boísimas, Moitísimas grazas a os pais e nais ( algúns viñan coas caras ben coloradiñas de asar as castañas no lume).
Para rematar a festa , o profe Pedro preparoounos uns xogos estupendos no pavillón: a corda, a ra, os zancos...Así da gusto vir ao cole.

2 comentarios:

Carla prieto dijo...

Me encantaron los juegos me lo pase jenial eran muy divertidos.

Carla dijo...

Hola Loli por casi me mato con los zancos pero me diverti mucho la verdad es que me cai de culo.Pero mi madre dice que si nos caemos es mejor reirse que llorar.