jueves, 19 de junio de 2014

UN BICO MOI GRANDE

Rematou o curso, e con él chega o momento de dicir adeus a estes fantásticos rapaces e rapazas que me permitiron acompañalos ao longo de catro anos . Algúns como Manuel, Sergio, Alex, Diego, Carla L. e Naiara levan un pouquiño menos, e outros  como Clarita, Angela ou Guzeguz pasaron pola nosa clase, pero por diferentes circunstancias non puideron quedarse
Noraboa a tod@s por ser tan boas persoas, por ensinarme cada día a ser solidarios, a acoller ao novo alumnado, a respetar as diferencias, a ser tolerante, a ter paciencia.
Graciñas, porque, sen dúbida, vós fostes os mellores mestres.
E agora, como a min non me gustan as despedidas, aquí vos deixo esta fotiño a ver se vos gusta.

3 comentarios:

carla p. dijo...

Hola Loli cuando me dijeron que no podiamos estar contigo un año más casi me da algo, ojalá pudiera repetir este día para decirte un millón de cosas más y volver a emocionarme, pero sobre todo me gustaría volver a vivir estos últimos 4 años.se que somos un poco cabezotas pero en el fondo te queremos y nunca te olvidaremos porque más que una profesora para nosotros as sido como nuestra mejor amiga.¡ya me estoy emocionando otra vez!

estelita linda linda dijo...

yo queria acabar el cole, pero no queria separarme de ti...¡te quiero muchoooooooo!

:(

Loli Prieto dijo...

Graciñas polas vosas palabras. Eu tamén me volvo a emocionar léndoas.Gracias pola vosa compañía estes catro anos. Seguiremos véndonos polo cole e para sempres ides ser os meus nenos. Eu tamén vos quero moitíííísimo. Bicos moi grandes.